بارگیری...

ربات تعقیب خط

بازدید : 10324

دسته بندی : پک ربات


ارسال به سراسر کشور "رایگان" می باشد.

"متناسب برای سنین 6 الی 22 سال"


قیمت: 1,000,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

ربات تعقیب خط یکی از ربات های پیشرفته می باشد که قابل برنامه نویسی می باشد و جز پر مخاطب ترین ربات ها محسوب می شود. در ساخت ربات تعقیب خط از شاسی، گیربکس زرد، برد ربات و سنسور ها و سایر سازه ها و قطعات رباتیک استفاده شده است.

ربات تعقیب خط یا همان ربات مسیریاب باید بتوانید روی مسیری که با رنگ مشکی مشخص شده است بدون دخالت دست حرکت کند و به انتهای مسیر برسد. با خرید پک رباتیک شامل ربات تعقیب خط می توانید با آموزش رایگان که در اختیار شما قرار می گیرد به راحتی ربات تعقیب خط را درست کنید و در مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی شرکت کنید.

همچنین از ربات تعقیب خط در کلاس رباتیک نیز استفاده می شود و یک ترم را برای ساخت این ربات اختصاص داده ایم. کلاس رباتیک در مشهد توسط شرکت هیراد رباتیک پارسیان برگزار می گردد. از جمله مزیت های آموزش رباتیک آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می باشد.

ربات تعقیب خط یکی از انواع ربات می باشد که جز ربات های پیشرفته محسوب می شود و در ساخت آن قطعات مختلف رباتیک استفاده می شود که با در کنار هم قرار گرفتن قسمت های مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی می توان عملکرد صحیحی ربات را مشاهده کرد.

یکی از ویژگی های برد ربات تعقیب خط این است که با برنامه نویسی بر روی آن می توانید ربات آتش نشان پیشرفته و ربات تعقیب نور نیز درست کنید. قطعاتی که در ساخت این ربات ها استفاده می شود همانند ربات تعقیب خط می باشد و دارای سازه های پلاستیکی و شاسی و سایر قطعات می باشد.

ربات تعقیب خط یا مسیر یاب برای سنین 6 الی 22 سال مناسب می باشد و بدلیل اینکه قابل برنامه نویسی است می توان برای سنین مختلفی استفاده کرد. در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به زمان مناسب برای فراگیری رباتیک اشاره شده است.

آموزش رباتیک شامل آموزش برنامه نویسی ربات نیز می باشد که با ساخت ربات تعقیب خط پیشرفته اتفاق می افتد. برای تشخیص خطوط توسط ربات تعقیب خط باید بر روی ربات برنامه نویسی انجام داد تا پس از تشخیص خطوط مسیر را طی کند.ربات مسیر یاب به شما برای آشنایی با هوش مصنوعی کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

پک رباتیک/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir