بارگیری...

ملخ 3 پره مرغوب

بازدید : 1511

دسته بندی : قطعات مکانیک


ارسال به تمام نقاط کشور



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

ملخ 3 پره مرغوب از جنس پلاستیک ساخته شده است و جز قطعات مکانیکی ربات می باشد که از آن در ساخت ربات پرنده، ربات آتش نشان و غیره استفاده می شود.مواد اولیه ای که در ساخت ملخ 3 پره مرغوب استفاده شده است جز مواد با کیفیت می باشد.

از ملخ 3 پره مرغوب در ربات آتش نشان برای خاموش کردن آتش می توان استفاده کرد. هر چه تعداد پره های ملخ بیشتر باشد سرعت خاموش کردن آتش و میزان باد تولید شده توسط پره بیشتر می شود.

کیفیت بالای مواد اولیه سبب شده است تا مقاومت ملخ 3 پره مرغوب در برابر ضربه و جریان هوا بالا باشد و در سرعت های بالای موتور، دچار خمش نشود و شکل خود را حفظ کند.در آموزش رباتیک که به عنوان کلاس رباتیک در مشهد برگزار می شود مدل های مختلف ملخ 3 پره مرغوب و کاربرد های آن ها آموزش داده می شود.

در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان درباره آموزش های مختلف رباتیک مناسب با سنین مختلف توضیح داده شده است و پس از یادگیری رباتیک با هوش مصنوعی و رباتیک آشنا می شوید.. همچنین برای شرکت در کلاس رباتیک مشهد یا آنلاین می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

به کمک برنامه نویسی و هوش مصنوعی می توانید قطعات الکتریکی را هوشمند کرده و سپس ربات و سازه های مبتی بر هوش مصنوعی ساخت. از دیگر کاربرد های رباتیک و هوش مصنوعی در صنعت می باشد که سبب دقت و سرعت عمل می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir