بارگیری...

آموزش الکترونیک پیشرفته

بازدید : 6596

دسته بندی : آموزش رباتیک


مناسب سنین 7 الی 18 سال


قیمت: 950,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

آموزش الکترونیک پیشرفته شامل آشنایی باانواع قطعات الکترونیکی ربات، هویه، لحیم کاری و سایر ابزار هایی که مورد نیاز برای لحیم کاری است. لحیم کاری در واقع یکی از روش های متصل کردن قطعات اکتریکی به یکدیگر و در مجموع ساخت مدار الکتریکی می باشد.

با کنار هم قرار گرفتن برد الکتریکی و قطعات رباتیک می توان یک ربات با ویژگی های مختلف طراحی کرد. کلاس رباتیک از ترم های مختلفی تشکیل شده است که آموزش الکترونیک پیشرفته یکی از ترم های آن می باشد.

در کلاس آموزش الکترونیک پیشرفته که در قالب کلاس رباتیک در مشهد برگزار می شود بصورت عملی لحیم کاری را شروع می کنیم و سپس برد های مختلفی را مونتاژ می کنیم تا به طور کامل لحیم کاری را فرا بگیرید..

برد ربات تعقیب نور و ربات حل ماز در پک آموزش الکترونیک پیشرفته قرار داده شده است که به کمک آن ها مباحث لحیم کاری، نقشه خوانی الکترونیک و غیره انجام می شود

از این طریق می توانید به تنهایی مدارهای الکتریکی طراحی کنید و در انواع ربات از آن ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که پیش نیاز آموزش الکترونیک پیشرفته گذراندن الکترونیک مقدماتی می باشد که با تمامی قطعات الکترونیکی و ساخت مدار الکتریکی آشنا می شود.

آموزش الکترونیک پیشرفته برای سنین 7 تا 18 سال مناسب می باشد که در مقاله سن مناسب یادگیری رباتیک برای کودکان نیز به توضیح کامل سن مناسب پرداخته ایم و درباره مزیت های یادگیری رباتیک برای کودکان از جمله آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک اشاره شده است.

آموزش رباتیک شامل آموزش الکترونیک پیشرفته نیز می باشد که پس از یادگیری لحیم کاری به مونتاژ برد های مختلف می پردازیم. دسته کنترل ربات و سایر قسمت های الکترونیکی ربات را پس از گذراندن آموزش الکترونیک پیشرفته می توانید انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب یادگیری رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات الکترونیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir