بارگیری...

دسته کنترل k8

بازدید : 8752

دسته بندی : قطعات الکترونیک


ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد.



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

دسته کنترل k8 از جمله قطعات رباتیک می باشد که جز اصلی ترین قطعات محسوب می شود و در صورت خرابی دسته کنترل ربات را نمی توان راه اندازی کرد.دسته کنترل k8 در مجموع می تواند 5 عدد موتور را به طور همزمان به حرکت در آورد.در کلاس رباتیک نحوه کار کردن با دسته کنترل k8 آموزش داده می شود و برای کنترل انواع ربات می توان از دسته کنترل k8 استفاده کرد.

طراحی دسته کنترل k8 که یکی از قطعات الکترونیکی ربات می باشد به گونه ای است که برای منبع تغذیه علاوه بر اینکه می توانیم از باتری استفاده کنیم، از آداپتور نیز می توانیم استفاده کنیم.

با وجود آداپتور در کل زمان استفاده از ربات جریان به صورت یکنواخت در مدار قرار می گیرد و با کاهش ولتاژ رو به رو نیستیم.از دسته کنترل k8 در ساخت انواع ربات می توانیم استفاده کنیم.

ارتباط گیری کودکان با دسته کنترل k8 و سایر قطعات رباتیک می تواند معیار خوبی برای تعیین سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان باشد.یادگیری رباتیک سبب ارتقا دست ورزی،خلاقیت و حل مسئله و آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک در کودکان می شود که به مستقل شدن فرزند شما کمک شایانی می کند.

آموزش رباتیک که به عنوان کلاس رباتیک در مشهد انجام می شود، شامل آموزش تمام قطعات رباتیک می باشد که دسته کنترل k8 نیز جز همان قطعات می باشد. کاربرد و نحوه استفاده از دسته کنترل k8 به طور کامل آموزش داده می شود و می توانید همزمان 4 تا 5 موتور را با آن راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.or

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات الکترونیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir