بارگیری...

سازه پلاستیکی S10

بازدید : 6583

دسته بندی : قطعات مکانیک


ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد.



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

سازه پلاستیکی S10 از جمله قطعات رباتیک می باشد که کاربرد بسیاری برای شکل دادن به ربات دارد. سازه پلاستیکی S10 از جنس پلاستیک مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از انعطاف مطلوبی برخوردار است. در کلاس رباتیک برای ساخت ربات های مختلف می توان از سازه پلاستیکی S10 استفاده کرد.

سازه پلاستیکی S10 از ده سوراخ تشکیل شده است و در انواع ربات از جمله ربات های فوتبالیست، ربات جنگجو و غیره کاربرد زیادی دارد. سازه پلاستیکی S10 را می توان به عنوان خرپا یا سازه هندسی نیز استفاده کرد که در استحکام سایر سازه ها نقش مهمی دارد.

با استفاده از سازه پلاستیکی S10 و سایر سازه های پلاستیکی ربات که همگی جز قطعات مکانیکی ربات می باشند می توانید به ربات شکل دهید. همچنین برای اتصال سایر قطعات به یکدیگر نیز می توان از سازه های مکانیکی ربات استفاده کرد.

یکی از مهم ترین نکات در سن یادگیری رباتیک این است که کودکان بتوانند با سازه های ربات مانند سازه پلاستیکی S10 کار کنند و در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به توضیح این مسئله و مزایای یادگیری رباتیک برای کودکان اشاره شده است. یادگیری رباتیک سبب آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می شود.

در آموزش رباتیک که به عنوان کلاس رباتیک در مشهد انجام می شود از سازه های پلاستیکی برای شکل دادن به ربات و متصل کردن سازه ها و قطعات رباتیک استفاده می شود.یکی از سازه های پر کاربرد سازه پلاستیکی S10 می باشد که از 10 حفره ساخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.it

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir