بارگیری...

فرستنده و گیرنده مادون قرمز

بازدید : 5053

دسته بندی : قطعات الکترونیک


ارسال به تمام نقاط کشور رایگان می باشد.



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

فرستنده و گیرنده مادون قرمز یکی از قطعات رباتیک می باشد که در صنعت رباتیک کاربردهای مختلفی دارد.یکی از مواردی که می توانیم از فرستنده و گیرنده مادون قرمز استفاده کنیم در ساخت دسته کنترل بیسیم ربات می باشد.در کلاس رباتیک نحوه استفاده و کاربرد فرستنده و گیرنده مادون قرمز بصورت کامل آموزش داده می شود.

در دسته کنترل ربات فرستنده و گیرنده مادون قرمز که یکی از قطعات الکترونیکی ربات می باشد همانند کنترل تلویزیون عمل می کند.فرستنده مادون قرمز که سفید رنگ می باشد بر روی دسته کنترل قرار می گیرد و گیرنده مادون قرمز که مشکی رنگ می باشد بر روی ربات قرار داده می شود.

برای تست فرستنده مادون قرمز کافیست دوربین موبایل را بر روی فرستنده بگیرید و با فشردن دکمه نور بنفش از فرستنده دیده می شود که نشان دهنده عملکرد صحیح آن می باشد.همچنین فرستنده و گیرنده مادون قرمز در ساخت انواع ربات از جمله ربات تعقیب خط و ربات آتش نشان کاربرد زیادی دارد.

ارتباط گیری کودکان با فرستنده و گیرنده مادون قرمز و سایر قطعات رباتیک معیار خوبی برای تشخیص سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان می باشد.از جمله مزیت های یادگیری رباتیک برای کودکان می توان به ارتقا خلاقیت و دست ورزی و حل مسئله و آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک اشاره کرد.

کاربرد و نحوه استفاده از فرستنده و گیرنده مادون قرمز و سایر قطعات رباتیک در آموزش رباتیک که به عنوان کلاس رباتیک در مشهد برگزار می گردد بصورت کامل توضیح داده می شود و پس از آشنایی با آن می توانید برای ساخت ربات های مختلف از آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات الکترونیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir