بارگیری...

موتور تخت 12 ولت

بازدید : 7320

دسته بندی : قطعات مکانیک


ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد.



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

موتور تخت 12 ولت از بدنه فلزی ساخته شده است که جز قطعات رباتیک محسوب می شود و برای باتری 12 ولت مناسب می باشد.موتور تخت 12 ولت از قدرت و دور موتور بالایی برخوردار می باشد.در کلاس رباتیک از موتور تخت 12 ولت می توان استفاده کرد، اما نکته قابل ذکر این است که موتور تخت 12 ولت نیاز به باتری قوی تری نیز دارد تا بتواند راندمان خوبی داشته باشد.

موتور تخت 12 ولت در ساخت انواع ربات می توان استفاده کرد. از جمله در ربات هایی همچون ربات فوتبالیست و ربات جنگجو و ربات تعقیب خط و سایر ربات ها کارایی بسیاری دارد و بدلیل دور موتور بالایی که دارد می توان از آن استفاده کرد.به وسیله سیم کانکتور یا سایر رابط های باتری می توانیم موتور تخت 12 ولت را به باتری متصل کنیم.

انواه موتور های dc و سایر موتور های از جمله آرمیچر، موتور تخت 12 ولت و غیره همه جیز قطعات مکانیکی ربات محسوب می شود.قطعات مکانیکی نقش مهمی در حرکت ربات، شکل ربات، انسجام سایر قطعات و غیره بر عهده دارند.

موتور تخت 12 ولت برای ربات های متحرک استفاده می شود و در مبحث سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به افزایش خلاقیت کودکان اشاره شده است که با وجود موتور تخت 12 ولت می توانند ربات های مختلفی بسازند.

آموزش رباتیک شامل ساخت انواع ربات می باشد که در کلاس رباتیک در مشهد انجام می شود. به حرکت در آوردن ربات های مختلف نیاز به قطعاتی همچون موتور تخت 12 ولت دارد. با توجه به نوع موتور ولتاژ مشخصی باید به موتور رساند تا عملکرد مطلوبی داشته باشد. از جمله مزیت یادگیری رباتیک آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir