بارگیری...

موتور گیربکس پلاستیکی

بازدید : 6620

دسته بندی : قطعات مکانیک


ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد.



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

موتور گیربکس پلاستیکی اصلی ترین قطعات رباتیک در ساخت ربات می باشد و در واقع گیربکس برای انتقال قدرت از شفت موتور به چرخ ها استفاده می شود و به وسیله گیربکس ضربه های وارد شده به چرخ ها به شفت موتور برخورد نمی کند.

در کلاس رباتیک برای ساخت انواع ربات از موتور گیربکس پلاستیکی یا همان موتور گیربکس دو طرفه استفاده می شود و می توان در قسمت های مختلف ربات آن را نصب کرد.

همین امر سبب شده است سازه های مختلفی را بتوان با موتور گیربکس پلاستیکی طراحی کرد.از این رو موتور گیربکس پلاستیکی جز قطعات مکانیکی ربات به شمار می رود. کلاس رباتیک باعث آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک نیز می شود.

موتور گیربکس پلاستیکی در ساخت انواع ربات استفاده می شود که ربات فوتبالیست و ربات جنگجو از جمله ربات هایی هستند که در ساخت آن ها کاربرد به سزایی دارد و به شاسی یا بدنه ربات متصل می شود.موتور گیربکس پلاستیکی از یک طرف به چرخ ها و از طرف دیگر به موتور متصل می شود.

موتور گیربکس پلاستیکی نقش مهمی در ساخت انواع ربات محرک دارد.سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان زمانی است که بتوانند با قطعات رباتیک همچون موتور گیربکس پلاستیکی ارتباط برقرار کنند و در ساخت سازه های مختلف از آن استفاده کنند.

انواع ربات در دوره های آموزش رباتیک که در کلاس رباتیک در مشهد برگزار می شود ساخته می شود و موتور گیربکس پلاستیکی یکی از قطعات پرکاربرد در ساخت ربات های مختلف می باشد.موتور گیربکس پلاستیکی سبب جلوگیری از برخورد ضربه مستقیم به شفت  موتور می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir