بارگیری...

کلاس ربات جنگجو

بازدید : 7067

دسته بندی : آموزش رباتیک


متناسب سنین 4 الی 15 سال


قیمت: 820,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

کلاس ربات جنگجو در 10 جلسه برگزار می گردد که هنرجویان با قطعات رباتیک و علم رباتیک و همچنین انواع قطعات مکانیکی ربات آشنا می شوند و می توانند به کمک آموزش هایی که داده می شود ربات جنگجو را طراحی کرده و بسازند.

همچنین پس از پایان ترم می توانند در مسابقات ربات جنگجو که توسط شرکت هیراد رباتیک پارسیان برگزار می شود شرکت کنند. کلاس رباتیک از چند ترم مجزا تشکیل شده است که کلاس ربات جنگجو یکی از ترم های آموزشی می باشد.

هدف از تشکیل کلاس ربات جنگجو آموزش مطالب مکانیک به هنرجویان می باشد که شامل مواردی همچون آموزش انواع گیربکس، سیستم انتقال قدرت و غیره می باشد.

کلاس رباتیک در مشهد شامل آموزش انواع ربات در شرکت هیراد رباتیک پارسیان برگزار می شود که با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد و تمام اصول فنی و مهندسی ربات به هنرجویان عزیز آموزش داده می شود. در این دوره از پک ربات جنگجو استفاده می شود که از قطعات مختلفی همچون دسته کنترل، گیربکس پلاستیکی، انواع سازه های پلاستیکی و سایر قطعات استفاده شده است.

کلاس ربات جنگجو برای سنین 5 تا 15 سال مناسب می باشد و همچنین با مطالعه مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان می توانید ارزیابی کنید که فرزند شما در چه سنی رباتیک را شروع کند و همچنین با ساخت کدام ربات ها شروع کنند.

آموزش رباتیک شامل کلاس ربات جنگجو نیز می باشد که مربوط به بخش مکانیک ربات است.همچنین در این ترم علاوه بر آموزش مباحث پیشرفته مکانیک ربات، به ساخت ربات جنگجو نیز پرداخته می شود که یادگیری رباتیک سبب آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir