بارگیری...

کلاس ربات فوتبالیست

بازدید : 8089

دسته بندی : آموزش رباتیک


مناسب سنین 5 تا 12 سال


قیمت: 820,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

کلاس ربات فوتبالیست در 10 جلسه برگزار می گردد که پک ربات فوتبالیست از انواع قطعات رباتیک و قطعات مکانیکی ربات تشکیل شده است. در ترم یک علاوه بر ساخت ربات فوتبالیست، ربات تله کابین نیز ساخته می شود که هنرجویان با نحوه کار کردن موتور و سایر قطعات آشنا می شوند.

هدف از برگزاری کلاس ربات فوتبالیست، آشنایی با مباحث مختلف مکانیک رباتیک می باشد. پس از پایان دوره هنرجو خلاقیت لازم برای ساخت ربات های گوناگون را فرا گرفته است.

کلاس رباتیک از دوره های مختلفی تشکیل شده است که کلاس ربات فوتبالیست یکی از آن هاست. در پایان ترم و پس از ساخت ربات فوتبالیست مسابقات ربات برگزار می گردد که هنرجویان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین مسابقات ربات فوتبالیست در سطح استان نیز برگزار می گردد و فایل آموزش ساخت ربات فوتبالیست در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. آموزش و یادگیری رباتیک باعث آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می شود.

کلاس رباتیک در مشهد توسط شرکت های مختلف انجام می شود که شرکت هیراد رباتیک پارسیان در سرفصل های آموزشی کاملا به روز است و عضو پارک علم و فناوری خراسان نیز می باشد. مباحث مختلف رباتیک با ساخت ربات های گوناگون آموزش داده می شود.

کلاس های ساخت انواع ربات در مجموعه ی هیرا ربات برگزار می گردد. در ساخت ربات فوتبالیست از قطعاتی همچون دسته کنترل، گیربکس، سازه های پلاستیکی، چرخ های ربات و سایر قطعات رباتیک استفاده می شود. همچنین برای اطلاع از اینکه فرزندتان از چه سنی یادگیری رباتیک را شروع کند می توانید مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان را مطالعه کنید.

آموزش رباتیک شامل ترم های مختلفی می باشد که کلاس ربات فوتبالیست یکی از ترم های مکانیک محسوب می شود که پس از ساخت ربات فوتبالیست، مسابقات این ربات نیز برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب یادگیری رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir