بارگیری...

آموزش الکترونیک مقدماتی

بازدید : 6597

دسته بندی : آموزش رباتیک


متناسب سنین 5 الی 20 سال


قیمت: 820,000 تومان



در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه :   09303155174

تلفن ثابت :  

آموزش الکترونیک مقدماتی شامل قطعه شناسی و ساختن مدارهای الکتریکی می باشد که در ساخت انواع ربات شما نیاز به الکترونیک دارید و با شناخت قطعات الکترونیکی ربات و همچنین آشنایی با بستن انواع مدارهای الکتریکی می توانید ربات را به حرکت در آورید. با گذراندن آموزش الکترونیک مقدماتی می توانید مدار به حرکت در آورن موتور، روشن کردن دیود نورانی یا لامپ و سایر قطعات الکترونیکی را فرا بگیرید.

قسمت مکانیک ربات که از قطعات رباتیک ساخته شده است به تنهایی کاری را پیش نمی برد و برای اینکه یک ربات ساخته شود نیاز به الکترونیک نیز دارد. در آموزش الکترونیک مقدماتی از پک الکترونیک مقدماتی استفاده می شود که می توانید کاربرد هر قطعه را نیز فرا بگیرید و با قطعاتی همچون برد برد آشنا می شود.

کلاس رباتیک شامل آموزش مباحث مختلف رباتیک از جمله آموزش الکترونیک مقدماتی می باشد که شناخت قطعات الکترونیکی و ساخت مدار های سری و موازی با قطعات الکترونیکی در این ترم اتفاق می افتد و هنرجو به راحتی با کاربرد هر قطعه آشنا می شود.

کلاس رباتیک در مشهد توسط شرکت هیراد رباتیک پارسیان انجام می شود که دوره های مبتدی تا پیشرفته آموزش رباتیک از سنین 5 تا 18 سال با ساخت ربات های مختلف و همچنین برگزاری مسابقات پایان دوره و اهدا گواهی نامه صورت می گیرد. یادگیری رباتیک سبب آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می شود.

آموزش الکترونیک مقدماتی برای سنین 5 الی 18سال تعریف شده است. البته در این ترم قطعه شناسی آموزش داده می شود که هر کسی در هر سن و سالی بخواهد الکترونیک آموزش ببیند ابتدا از این ترم باید شرع کند. در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به توضیح آن پرداخته شده است.

آموزش رباتیک شامل آموزش الکترونیک مقدماتی نیز می باشد که با یادگیری مطالب الکترونیک به راحتی می توانید برد های الکتریکی را مونتاژ کنید و با قطعات مختلف الکترونیکی آشنا شوید. همچنین برای هشومند کردن ربات نیاز به آشنایی با قطعات الکتریکی و کاربرد آن ها خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

انواع ربات/www.hirarobot.ir

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات الکترونیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir